Polecana wypożyczalnia samochodów w Krakowie

Wybieram się z mężem na wycieczkę do Krakowa. Chcemy zobaczyć nie tylko samo miasto, ale również Wieliczkę i Oświęcim. Nasz urlop będzie trwał dwa tygodnie. Nie lubimy przemieszczać się komunikacją miejską, ale swojego samochodu nie weźmiemy. Jedziemy do Krakowa pociągiem, bo mieszkamy na drugim końcu Polski.

Niedroga wypożyczalnia samochodów w Krakowie

wypozyczalnie samochodow w KrakowieO środku transportu pomyśleliśmy już dużo wcześniej przed wyjazdem na wakacje. Oprócz zakupienia biletów na pociąg, mój mąż znalazł wypożyczalnie samochodów. Postanowiliśmy, że korzystanie z auta na wakacjach będzie najwygodniejsze. Wypozyczalnie samochodow w Krakowie są łatwe do znalezienia. Do miasta co roku ściągają miliony turystów. Samochód zarezerwowaliśmy telefonicznie, wpłaciliśmy przedpłatę i po przyjeździe pojechaliśmy wypełnić wszelkie potrzebne dokumenty i zapłacić resztę kwoty. Dzięki temu, że wynajęliśmy samochód będziemy mogli swobodnie się przemieszczać i zobaczymy wszystko co chcemy w okolicznych miastach. Mój mąż jest doświadczonym kierowcą i jestem pewna, że nawet w obcym mieście nie będzie miał problemów ze znalezieniem odpowiedniej trasy. Samochód, który wypożyczyliśmy jest wyposażony w nawigację. W wypożyczalnie obsługiwał nas bardzo kompetentny pracownik, znający się na samochodach. Z tą samą osobą rozmawialiśmy przez telefon. Podpowiedział mężowi jaki samochód najlepiej wybrać do jazdy w tak dużym mieście. Poziom spalanie benzyny był optymalnie, mieliśmy pewność, że za nie wydamy na nią zbyt wiele pieniędzy.

Nasz wyjazd był bardzo udany. Kraków to piękne miasto z bogatą kulturą i historią. Zwiedziliśmy również Wieliczkę z jej niesamowitą kopalnią soli. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że zdecydowaliśmy się na wynajem samochodu. Ułatwiło nam to bardzo poruszanie się po mieście i okolicy. Było to rozwiązanie bardziej komfortowe niż podróże komunikacją miejską.