Luksusowe wakacje na Mazurach

Na tegoroczny weekend majowy postanowiliśmy wybrać się z żoną na Mazury. Byliśmy na Mazurach dawno temu, a więc stwierdziliśmy, że warto sprawdzić co się tam zmieniło. Jak zwykle w czasie naszych podróży chcieliśmy spędzić czas aktywnie, ale jednocześnie wypocząć w luksusowym otoczeniu. Dlatego też musieliśmy znaleźć jakieś dobry hotel.

Zarezerwowany hotel wywarł na nas duże wrażenie

luksusowe hotele mazuryPoszukiwania dobrego hotelu na Mazurach zaczęliśmy jakieś pół roku przed planowaną datą naszego wyjazdu. Jeżeli chodzi o luksusowe hotele Mazury zdecydowanie mają się czym pochwalić. Szczerze mówiąc wydaje mi się nawet, że kiedy z żoną szukaliśmy noclegu na Mazurach to zdecydowanie więcej wyskakiwało nam luksusowych hoteli niż noclegów średniej klasy albo np. pensjonatów. Zarezerwowaliśmy hotel, który znajdował się nad jeziorem przez co mieliśmy naprawdę przepiękne widoki z okna naszego pokoju. Żona była po prostu zachwycona i widokami i tym jak wyglądał nasz pokój. Przyznam, że sam byłem pod wrażeniem, ponieważ pomieszczenie oraz łazienka były bardzo luksusowe. Nasz hotel miał oczywiście basen oraz zaplecze spa, bo nie wyobrażamy sobie wakacji bez tego. W końcu wakacje są od tego żeby odpocząć, a nie ma nic lepszego niż wspaniała przyroda, które relaksuje oraz zabiegi odmładzające i odstresowanie w spa. Basen w hotelu bardzo mi się podobał bo był duży i składał się z kilku części, a więc miało się jakąś tam małą, ale zawsze, prywatność.

Nie mógłbym też nie wspomnieć o obsłudze w hotelu, ponieważ była na wysokim poziomie. Uważam, że w takich luksusowych hotelach gościa trzeba traktować naprawdę dobrze, a więc obsługa jest ważna. Oczywiście jeżeli my też traktujemy obsługę i pracowników z szacunkiem. Restauracja w hotelu podawała smaczne jedzenie, ale my często chodziliśmy jeść gdzieś w okolicy żeby też przy okazji trochę pozwiedzać.